|
|
:: oferta specjalna dla naszych pacjentów
Zostań naszym pacjentem
Każdy ubezpieczony ma prawo do wyboru dowolnego lekarza. Aby wybrać swojego lekarza rodzinnego, pielęgniarkę lub położną w naszej przychodni należy osobiście wypełnić deklarację wyboru. Otrzymacie je Państwo w rejestracji przychodni. Serdecznie zapraszamy! |
|
|
:: www.hipokrates.glogow.pl
AKTUALNOŚCI:
Przychodnia Hipokrates Sp. z o.o. informuje, że został wybrany oferent na zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach przedsięwzięcia "Wdrożenie e-Usług zdrowotnych w Placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia".
Została wybrana oferta firmy: STARCOM sp.j. Dawid Jurek & Janusz Korczak
Jesteśmy Grantobiorcą w projekcie pn.: „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia” („e-usługi POZ”), finansowanym z Funduszy Europejskich.
>>>Więcej informacji<<<
>>>NOWOŚĆ!!!<<< E-REJESTRACJA DO PORADNI SPECJALISTYCZNEJ
Przychodnia Hipokrates Sp. z o.o.
prowadzi zapisy na szczepienia
przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV
dla dziewcząt i chłopców w wieku 12-13 lat.
Rejestracja na szczepienia odbywa się
w poradni dzieci zdrowych
lub pod numerami telefonów:
573177603 lub 76/8334387
ONKOLOG
dnia 22.01.2025
godz: 12:00
koszt wizyty 250 zł .
Zapisy - rejestracja I piętro
lub telefonicznie 76/ 833 20 52
SZANOWNI PACJENCI!
Informujemy, iż oprócz telefonicznej rejestracji istnieje możliwość osobistej rejestracji we wszystkich poradniach (POZ OGÓLNA, POZ DZIECIĘCA, PORADNIE SPECJALISTYCZNE).
Informujemy, że wszystkie PORADNIE SPECJALISTYCZNE udzielają wizyt telefon 76/833 40 34
NEUROLOGICZNA
ORTOPEEDYCZNA
DERMATOLOGICZNA
LOGOPEDYCZNA
PULMONOLOGICZNA
PRELUKSACYJNA
UROLOGICZNA
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESŁANIA PILNYCH DOKUMENTÓW MEDYCZNYCH NA ADRES : EMAIL : hipokrates9@interia.pl
Ważne telefony
Poradnia ogólna:tel.(76)8332052
Poradnia dziecięca:tel.(76)8334387
Poradnia specjalistyczna:tel. (76)8334034
Na podane telefony prosimy kontaktować się co do zapotrzebowania na: e-recepty, e-zwolnienia, e-skierowania, e-zlecenia na wyroby medyczne a my odzwonimy i podamy odpowiedni kod do realizacji danego świadczenia.
>>>PLIK DO POBRANIA Z PROCEDURĄ TELEPORADY<<<
Pacjent niezadowolony z opieki zdrowotnej w Przychodni.
Jeśli pacjent jest niezadowolony z opieki lekarza POZ lub Przychodni, to może zmienić lekarza, pielęgniarkę czy położną. Dwa razy w roku bez żadnych dodatkowych opłat. Zmiana lekarza POZ może oznaczać zmianę Przychodni, ale nie musi. Można to zrobić na Internetowym Koncie Pacjenta, czyli nie musimy iść w tym celu do żadnej Przychodni
archiwum aktualności |
|
|
|